www.wimjongman.nl

(homepagina)


De diefstal van Gods regenboog

Door Jan Markell op 14 juni 2023

Geloof me, ik schrijf veel liever over de spoedige wederkomst van de Heer dan over homofiele trots of liever gezegd, homofiele verdorvenheid. God introduceerde de regenboog in Genesis 9. Het was een deel van een belofte die Hij deed. Een hele verdraaide beweging heeft het gekaapt.

In Amerika is de maand juni gereserveerd om de homoseksuele levensstijl te vieren. Maar laten we eerlijk zijn: de westerse cultuur eist de bijna voortdurende viering van homoseksualiteit, elke dag en elke maand van elk jaar. Voeg daar de nu gevierde trans-agenda aan toe en het verval van de cultuur is verbazingwekkend. We racen terug naar de dagen van Noach. Transnaaktheid werd deze week zelfs gevierd op het gazon van het Witte Huis en heeft misschien wel alle hoop op een ommekeer in Amerika de grond in geboord.

Wat moet God wel niet denken van "Queer All Year"?

Maar in juni 2023 verraadden tientallen grote winkelketens hun conservatieve en christelijke klanten toen ze tegemoet kwamen aan deze culturele ineenstorting. "Het hele jaar door homo" was het thema van de Amerikaanse detailhandel. Target verloor miljarden aan omzet door boycots en anderen volgden in het kielzog, meer toegewijd aan een agenda dan aan bedrijfswinsten. Uiteindelijk zouden we erachter komen dat deze winkels gesubsidieerd werden door globalistische intriganten.

Hier is slechts een greep uit de artikelen die aan gretige klanten worden aangeboden:

  • Homo- en transkleding voor drie maanden oude kinderen
  • Regenboogkoekjeshuizen voor kleine kinderen
  • Uitrusting voor huisdieren, speelgoed en traktaties in regenboogkleuren
  • Kauwspeeltjes voor huisdieren die een hond of kat gegarandeerd homo maken
  • Regenboogjuwelen in 14k goud
  • Brillen met trots-thema
  • Veelkleurige pride cakemixen
  • Baby "altijd trots" slabbetjes
  • Speciale pride-dozen Pop-Tarts gericht op jongeren op Instagram

Jezus had genade maar sprak de waarheid

Onze Romeinen 1-cultuur viert dit, en als christenen moeten we met genade, liefde en vriendelijkheid reageren op elke persoon die gevangen zit in de dodelijke blindheid van de LGBTQ-levensstijl. Maar veel kerken en kerkgenootschappen die ooit een solide basis hadden, doen mee om mee te kunnen doen en willen zich niet uitspreken over de bijbelse waarschuwingen. Jezus vertegenwoordigde genade en waarheid.

Er is geen manier om aardig en genadig te zijn en tegelijkertijd te weigeren mensen de waarheid te vertellen dat de weg van de zonde de weg van de dood is (Lucas 13:5). Het pad van seksuele immoraliteit waarvan onze cultuur volhoudt dat het zo geweldig is, is in werkelijkheid een pad naar vernietiging.

Gods troon en een regenboog!

Johannes ziet een glorieuze troon van God omgeven door een regenboog (Openbaring 4:3). Dat herinnert ons eraan dat de regenboog van God is en niet van een zondige seksuele cultuur. God is zo toegewijd aan de verlossing van verloren mannen en vrouwen dat je niet eens naar Zijn troon kunt kijken zonder een stralend symbool van verlossing te zien - de regenboog.

God, die de regenboog schiep en er op dit moment door omringd wordt, zal zijn volk in een perfecte en zondeloze wereld brengen, omringd door glorie, verwondering en regenbogen. De regenboog is van God. Hij gaat hem terugnemen. De waarheid is dat Hij hem nooit echt kwijt is geraakt. Het is onze taak om een verwarde cultuur op God en een zuiver leven te wijzen.

Het gaat allemaal om ESG-scores!

Globalistische organisaties zoals Black Rock hebben bedrijven een indrukwekkende ESG (equity, social, governance) score beloofd als ze meewerken aan de duistere agenda's van vandaag. Indrukwekkende ESG-scores compenseren voor klanten die hen in de steek laten!

God heeft gezegd: "Genoeg"

Hoe dacht je dat de laatste dagen eruit zouden zien nu we er middenin zitten? De zondige activiteit van de mens smeekt God om Zijn Zoon te sturen om Zijn Bruid te redden van de verdorvenheid. Het is sneller dan je denkt!

(OPMERKING: Dit artikel staat in ons komende driemaandelijkse gedrukte tijdschrift, dat half juli uitkomt. Als je dat gratis wilt ontvangen, meld je dan aan bij "Nieuwsbrief" en vervolgens bij "Print Nieuwsbrief". We sturen een PDF van die publicatie als hij klaar is naar onze e-mail alert lijst).

www.olivetreeviews.org

Bron: The Theft of God's Rainbow :: By Jan Markell - Rapture Ready