www.wimjongman.nl

(homepagina)

Dringende waarschuwing voor Amerika en New York City!

20 september 2016 - door Esther Hadassah

Geliefde, vanmorgen maakte de Heer me wakker en zette me in een plaats van gebed. Terwijl ik bad vertelde Hij me om het boek Exodus 10 te openen en de verzen 22-23 te lezen.

"Toen Mozes zijn hand uitstrekte naar de hemel, kwam er een dikke duisternis in heel het land Egypte, drie dagen lang. Zij zagen elkaar niet, en drie dagen lang stond niemand op van zijn plaats. Voor alle Israëlieten echter was het licht in hun woongebieden."

Ik las het hardop en toen ik het had gedaan, zei Hij tegen me: "Dit is hetzelfde wat gaat gebeuren in dit land [Amerika] over een paar dagen." Er zal een totale duisternis komen over het land.

Ik zei: "Gaat dit metaforisch gebeuren of is dit werkelijk fysiek?" En de Heer zei: "Het gaat gebeuren." En dat wanneer het komt, het alle dingen zal gaan beïnvloeden.

Netwerken zullen volledig verstoord worden. De communicatie zal volledig verstoord worden. Systemen, belangrijke systemen, zullen uitvallen en veel dingen zullen gebrekkig worden in de natie. Veel dingen. Vervoerssystemen en allerlei andere zaken.

We weten dat veel dingen afhankelijk zijn van energie, en de Heer vertelde me dat de mensen in die tijd zullen proberen om dit zelf op te lossen, maar ze zullen uiteindelijk alleen maar chaos veroorzaken.

Hij toonde mij dat mensen rusteloos werden, en niet in staat waren om op één plek te blijven zitten, en sommige mensen gingen over tot plunderingen, en mensen werden alleen gedreven door gekke gedachten, ze kregen gekke gedachten, en dachten aan rare dingen om te gaan doen. Veel kwaad zou de politie overweldigen, en als dat gebeurt, dan er de mogelijkheid dat het leger zal moeten zorgen voor de orde.

De Heer zei tegen mij dat daar zoveel onrust zal zijn, dat dit een nationale crisis is. En wanneer er een crisis is, en geen goed beheer van de crisis, zullen de mensen woedend worden en niet meer deugdzaam zijn.

De Heer zei dat dit is wat we moeten doen. In het geval dit gebeurt, waarvan Hij zei dat het zal gebeuren in een kwestie van dagen, dat we een voorraad batterijen moeten hebben, veel batterijen hebben we nodig. We moeten een voorraad lampen hebben die batterijen gebruiken.

We moeten een voorraad basismedicatie hebben. Degenen die een dagelijkse afhankelijk zijn van medicatie, moeten extra van hun medicatie kopen en bij zich hebben. Mensen die pijnstillers nodig hebben moeten dat ook doen. Mensen die afhankelijk zijn van inhalers en bepaalde soorten injecties moeten dat van tevoren kopen en bij zich houden.

En we moeten onze warme kleren klaar leggen. En afgezien van de warme kleding, moeten onze schoenen ook klaar staan.

De Heer vertelde me dat we een goede voorraad moeten aanleggen van gebotteld water en niet-bederfelijke levensmiddelen in blik of in pakketten, omdat het niet mogelijk is om voedsel warm te maken of voedsel in deze periode te koken.

De Heer vertelde me om u te vertellen, die als dit ooit gebeurt, waar het u overkomt, blijf daar! Probeer u niet te verplaatsen. Probeer het niet, want het zal niet veilig zijn. Het is niet veilig!

De Heer vertelde me dat de politie zal proberen om iets te doen, maar overweldigd zal worden. En daarom is er een grote kans dat het leger de wethandhaver zal worden. Vandaar misschien dat een situatie vergeleken met een staat van beleg wel op zijn plaats is.

Ik heb ook de Heer horen zeggen dat er misschien wel een aanslag op een nationale leider komt, en dat het nodig is ervoor te bidden. Want als dit gebeurt, zal het zeker tot meer chaos leiden. Wat ik zag waren problemen op problemen, omdat mensen gewoon niet luisterden naar de instructies die ze ontvingen.

Toen hoorde ik dat de Heer me vertelde: "New York City moet snel worden geëvacueerd!" omdat New York City wordt geconfronteerd met een bedreiging die enorm is en van zeer grote omvang.

De Heer vertelde me dat er iets destructief, katastrofisch is dat New York City zal raken, wat de hele stad omver zal halen. En dat de regering en de autoriteiten de mensen moeten evacueren. Zij moeten nu de stad evacueren, voordat dit gaat gebeuren.

De Heer zegt dat er veel onschuldige levens zijn van kinderen, zwangere vrouwen, mensen die volledig hulpeloos zijn, met de noodzaak om gered te worden, maar de instructies moeten worden opgevolgd.

De Heer vertelde me dat hij niet wilde dat enig mens zal sterven, en dat ik weet dat dit het hart van de Vader is. Hij wil niet dat iemand verloren gaat en dat is waarom hij ons waarschuwt voor dergelijke dingen, zelfs al voordat ze gebeuren. Amos 3:7 – "De Heer zal alles onthullen aan zijn profeten."

De Heer deed me ook herinneren, dat ik me niet stil mag houden op momenten als deze. En dat hoewel het lijkt alsof het een beetje eng is, en het ook uitspreken van deze dingen naar diegenen die schuilen onder het bloed van Jezus, degenen die de Heer kennen en vasthouden aan de Heer en de naam van de Heer aanroepen, zij zullen het heil van de Heer zien.

De Heer heeft ons veiligheid gegarandeerd als wij gehoorzamen aan alle instructies die Hij in deze tijd geeft.

Geliefde, ik ben een burger van de hemel. Ik ben hier vanwege een aanwijzing die mij werd gegeven door de Heer zelf, en ik denk dat we toetreden als burgers van het koninkrijk van God, en de handen verenigen om te bidden dat het goed zal zijn.

God vertelde me dat ik drie dagen van vasten moet verkondigen. Nu, ik ben begonnen met mijn vasten vanaf vandaag voor de komende drie dagen en ik ben vriendelijk en vraag nederig dat wie wordt geleid om toe te treden tot dit vasten, of je nu in de VS bent of niet. Maar je weet dat je een burger bent van het Koninkrijk.

Laten wij dan bidden voor Amerika.

De Heer vertelde me dat dingen in deze zaak, sommigen daarvan onvermijdelijk zijn, sommigen ervan zijn onvermijdelijk, omdat de ziel van de mensen terug naar God moeten worden gekeerd. En dat God kan of zal toestaan dat sommige dingen gebeuren, niet omdat Hij wil dat een mens zal sterven, of omdat Hij wil dat een land zal worden verwoest, maar omdat Hij wil dat de mensen zich verootmoedigen en terugkeren naar Hem.

Ik geloof dat de Heer goede plannen heeft voor dit land, omdat Hij me vertelde, dat nadat er bepaalde dingen in dit land zullen gebeuren, Amerika terug zal keren naar Hem.

Hij leerde mij dat er een grote groep van een overblijfsel is in dit land. Hij heeft me dat laten zien in visioenen, mensen die bidden, en Hij vertelde mij dat ik een van degenen ben die hij heeft opgeroepen om te staan voor deze naties op een moment als dit.

Ik vraag het aan u, om onze stem in gebed over deze natie te verheffen.

Ja, er zijn vele dingen waar God ons voor waarschuwt, omdat Hij geeft om ons, en omdat Hij wil dat mensen gered worden. Maar Hij deed me denken aan de Israëlieten in de dagen van duisternis in Egypte, die veilig waren. In de dagen van de plagen van Egypte waren de Israëlieten veilig. God garandeert de veiligheid aan degenen die de naam des Heren aanroepen!

Hij vertelde me dat ons enige wapen in deze tijd het bloed van Jezus is. Laten we voortdurend pleiten op het bloed van Jezus, zelfs over deze stad.

Gisteren gebeurde het dat ik Manhattan was, toen de explosie plaats vond, maar ik dank God, want ik was daar aan het bidden. Ik was daar sprekend in tongen, en toen gebeurde het, de Heer vertelde me dat een explosie ging gebeuren. Een explosie stond te gebeuren, maar het zal worden genegeerd.

Ik dank God, omdat Hij onze zaligheid is. Wanneer Hij ons roept om dingen te doen en wij gehoorzamen, dan brengen we deze redding en verlossing.

Mijn broeders, mijn zussen, het is niet een tijd voor angst; het is niet een tijd voor paniek. Wij zijn geborgen in de armen van de Heer. Maar we moeten weten dat Hij over alles zal spreken voordat het gebeurt. Het is beter veilig te zijn dan spijt te hebben.

Iemand! New York moet worden geëvacueerd!

Iemand! Het gaat ongeveer national worden, een nationale blackout van totale duisternis. Aandacht schenken daaraan!!

De Heer zei, maak notities in een boekje. Noteer alles wat je moet onthouden, omdat onze [elektronica] niet zal werken. We zullen niets kunnen doen op enige Facebookpagina of op een netwerk, maar gewoon roepen tot de Heer.

Ik bid, ik bid om genade en ik weet dat God onze gebeden hoort, Hij is in de hemel en hoort ons. Hij zegt tegen mij: "Als je vast, bid dan dat alleen Mijn wil in Amerika geschiedt!

Bidden en pleiten op het bloed van Jezus voor al degenen die hulpeloos zijn, de kleine kinderen, de onschuldigen en de hele plaats.

En je zult zien dat Mijn redding snel komt voor al degenen die afhankelijk zijn van Mij."

Word gezegend, mijn broeder. Word gezegend, mijn zuster. Wees voorzichtig, aangezien de Heer heeft verteld dat met ons alles goed zal zijn. Amen!

Shalom, ~ Esther Hadassah
Evangeliste & apostolisch dienaar van Christus

Esther Hadassah is een apostolische dienaar en een eindtijd-opwekkingsprediker, momenteel met bestemming de Verenigde Staten. Ze heeft in full-time profetische bediening gedaan voor de afgelopen drie jaar. De Heer heeft haar verzocht voor de verkondiging van de heiligheid, berouw en om de gevangenen vrij te zetten.

Bron: Urgent Warning to America and NYC! † His Kingdom Prophecy