www.wimjongman.nl

(homepagina)

Israëlische Mystic Rabbi Amram Vaknin ontvangt nieuwe, dringende boodschap uit de hemel

Door Rivkah Lambert Adler - 9 juni 2016

"Als mijn volk, over wie Mijn Naam is uitgeroepen, zich zal verootmoedigen, bidden, en mijn gezicht zoeken, en zich zal afkeren van hun boze wegen, dan zal ik horen uit de hemel, en hun zonde vergeven en hun land genezen."
          2 Kronieken 7:14 (de Israël Bijbel™)

 

Rabbi Amram Vaknin (foto: Adam Alioa)

Vorige week kreeg Rabbi Amram Vaknin van Ashdod in Israël, die bekend staat geestelijke berichten uit de hemel te ontvangen, een sterke waarschuwing voor het Joodse volk.

Rabbi Vaknin bidt gewoonlijk met een groep volgelingen op heilige plaatsen in Israël voor de veiligheid en beveiliging van het Joodse volk. Vorige week werd de éénendertigste bijeenkomst gehouden in de grot van Elia de profeet, in Haifa in Noord-Israël.

Gil Nachman, de Engelse woordvoerder van Rabbi Vaknin, beschreef dat de rabbijn "schreeuwde om Eliyahu haNavi (Elia de profeet) om Hashem (God) te vragen Zich te ontfermen over het Joodse volk.

"Nadat we klaar waren met onze gebeden, en op weg naar buiten waren, zei de Rav (rabbijn): 'Er is iemand die me roept.' "

Nadat we werden teruggeroepen door stemmen uit de hemel, vertelde Nachman aan Breaking Israel News, dat het leek alsof Rabbi Vaknin sprak op een manier waarop mensen normaal tot elkaar spreken. Alleen, de rabbijn was in staat om te zien en te reageren met wat Nachman bevestigde zijnde als drie stemmen.

Aan Rabbi Vaknin werd verteld dat het feit dat mensen steeds worden gestoken en sterven, verbonden is met een hard bevel uit de hemel, bedoeld om het gehele Joodse volk op te wekken tot teshuva (bekering). Deze oproep tot teshuva wordt ook weergegeven door vele andere rabbijnen die over de komst van Moshiach (Messias) spreken.

Volgens wat aan Rabbi Vaknin werd verteld, zijn er twee bijzondere mitzvot (Bijbelse geboden) waarop het Joodse volk hun inspanningen moeten concentreren. Een is kibud av v'em (het eren van de moeder en vader).

"Eer uw vader en uw moeder, opdat uw dagen verlengd worden in het land dat de HEERE, uw God, u geeft" (Exodus 20:12)

De andere mitswa waarvoor het Joodse volk wordt gewaarschuwd te houden, zijn de wetten over familie-reinheid. Deze wetten zijn gebaseerd op hoofdstuk 15 van het boek Leviticus, waarin wordt uitgelegd dat een man en een vrouw geen seksuele relaties mogen hebben tijdens de menstruatie van een vrouw.

Hoewel deze twee mitzvot waren uitgekozen in de boodschap die Rabbi Vaknin ontving, benadrukte Nachman dat iedereen, "van de hoogste tot het laagste leiders" onder het Joodse volk, berouw moet hebben voor de zonden die zij zowel in privé als in openbaar doen.

"Als we niet de echte teshuva gaan doen, gaat er geen Moshiach komen. U kunt om de Moshiach vragen, alles wat u wilt, maar hij gaat niet komen tot iedereen teshuva doet. Zonder een echte teshuva gaan we gewoon lijden en lijden, en gaat er gewoon meer bloed vergoten worden," zo waarschuwde Nachman sterk voor Breaking Israel News.

Echter, hij verzachte de boodschap door eraan toe te voegen: "Als Hashem ziet dat je jezelf een beetje opent, Hashem leest het hart en Hij weet hoe het [menselijke harten] werkt, dan gaat Hij beginnen met aan ons de yeshuot (redding) te geven. "

Nachman voegde er concluderend aan toe: "De Rabbi heeft een zeer belangrijke boodschap voor de toekomst om door te geven aan de Joden en de wereld van shamayim (de hemel). Zij (de drie stemmen) vertelden het hem, maar hij kan nu (nog) niet zeggen wat het is. Hij kan er niet over spreken. De tijd om het te zeggen zal zeer binnenkort zijn."

[ Vertaler: Wat mooi en duidelijk, "drie stemmen" of "driestemmig". Maar of ze het begrijpen? ]

Bron: Israeli Mystic Rabbi Amram Vaknin Receives New, Urgent Message from Heaven - Breaking Israel News | Israel Latest News, Israel Prophecy News


printen??? spaar papier en inkt.