www.wimjongman.nl

(homepagina)

Bijbel Codes voorspellen dat Trump wint

Door Dr. Rivkah Lambert Adler - 1 november 2016

"En ik zal zeker mijn aangezicht verbergen te dien dage voor al het kwaad die ze zullen hebben verricht, als zij zich hebben gewend tot andere goden." Deuteronomium 31:18 (de Israël Bijbel™)
 

Donald Trump (Breaking News van de Israël)

In twee aparte sets van Bijbel Codes, drie maanden uit elkaar gepubliceerd, heeft de internationale Bijbel Codes deskundige Rabbi Matityahu Glazerson bewijs gevonden dat Donald J. Trump de aankomende verkiezingen wint. Wat meer is, Trumps voorspelde winst lijkt te worden verbonden aan zijn steun voor Israël.

De eerste tabel werd gepubliceerd op 6 juli 2016. In deze tabel, die uit het boek Deuteronomium komt, wijst rabbijn Glazerson naar het woord Donald, gespeld in Hebreeuwse letters, daarnaast het woord nasi, dat Hebreeuws voor het presidentschap is. Hij vond ook een afkorting voor Artzot haBrit, dat is de manier waarop naar de Verenigde Staten wordt verwezen in het Hebreeuws.

De datum wordt ook gevonden in deze tabel. Specifiek heeft rabbijn Glazerson gewezen naar de codes voor 8 Chesjwan 5777. Dit is de datum op de Hebreeuwse kalender die correspondeert met de eerste datum waarop Trump verkozen zou worden tot president van de Verenigde Staten, als hij de verkiezingen wint – dat is op 9 november 2016.

De video wordt geopend met Rabbi Glazerson die een vermelding geeft van het boek Jesaja.

Aldus zegt Hashem aan zijn gezalfde, aan Cyrus , wiens rechterhand Ik heb vastgehouden, om de naties vóór hem neer te werpen, en om de lendenen van de koningen te ontgorden; om deuren voor hem te openen, en dat de poorten kunnen niet worden gesloten. Jesaja 45:1

In het Hebreeuws betekent het woord Moshiach (Messias) gezalfde. Aangezien de Perzische koning Cyrus de Joden hielp om terug te gaan naar Israël en de tempel te herbouwen, is hij genoemd in dit vers als Gods gezalfde. Rabbi Glazerson: "Wie Israël helpt in de opbouw, om zich goed in hun land te settelen," wordt genoemd als een soort Moshiach.

Verderop in de video, toont rabbijn Glazerson waar het woord "Moshiach" tweemaal wordt weergegeven. Hij suggereert dat er een verbinding is tussen Trumps succes en de uiteindelijke komst van de Moshiach. "De verkiezing van Donald Trump is heel erg afhankelijk van het geestelijke niveau van de Joden in Israël. Dan en dan alleen zullen we de Moshiach hebben."

In de tweede video, die eind oktober werd uitgebracht, worden veel van dezelfde codes die werden gevonden in de video van juli, herhaald. Deze codes echter werden gevonden in het boek Numeri. De eerste set aan codes werd gevonden in het boek Deuteronomium.

Rabbi Glazerson opent deze video met wat hij noemt 'de beste verzameling' van Donald Trump, gespeld in het Hebreeuws en bocher, wat betekent gekozen of verkozen. In deze tabel vond hij ook codes voor nasi (president), Artzot haBrit (Verenigde Staten) en 7 Chesjwan 5777, hetgeen overeenkomt met dinsdag 8 november 2016, oftewel de dag van de verkiezingen in de VS. Alle deze codes lijken zeer dicht bij elkaar te staan in de tabel.

In een ander deel van de tabel, vond hij ohev Yisrael wat betekent, iemand die houdt van Israël. Er zijn ook codes voor teshuva (bekering), Moshiach en Hashem Elokecha (de Heer uw God), waarvan Rabbi Glazerson zei dat het is "een boodschap voor de Joden."

Hij gaat verder met te suggereren dat het bericht in de tweede tabel "een indicatie kan zijn dat de verkiezingen voor Donald Trump ervan afhankelijk zijn of Israël terug komt naar God, bekering. En [ze] hebben iemand nodig om hen te helpen het volledige land te krijgen, zoals God hen beloofde."

Rabbi Glazersons bevindingen zijn in conflict met de bevindingen van D. Chen, die beweerde dat de Bijbel Codes een overwinning voorspellen voor Clinton. Chens bevindingen werden oorspronkelijk gepubliceerd door het ultra-orthodoxe nieuwskanaal Kikar Hashabbat.

In het verhaal dat Breaking News Israël gepubliceerd heeft over Chen's onderzoek, beweerde Chen dat "hij variaties van Trumps naam in het Hebreeuws in zijn programma had geplaatst, maar het programma leverde niets op."

Bron: Bible Codes Predict Trump Win [WATCH] - Breaking Israel News | Latest News. Biblical Perspective.